بلاول بھٹو مشرف کی باہر جانے کی خبروں پر برہم

جمعرات, 17 مارچ 2016 20:24

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے کہا ہے کہ اگر سابق صدر پرویز مشرف کو باہر جانے دیا گیا تو اہم کیسز کا فیصلہ نہیں ہو سکے گا۔
  مطابق بلاول بھٹو نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ایک منتخب وزیراعظم کو جھوٹے کیس میں پھانسی دی گئی لیکن ایک آمر کو باہر جانے کی اجازت دی جا رہی ہے جو قانون شکنی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ شہید بے نظیر بھٹو کے قتل کا کیس بھی عدالت میں ہے اور مشرف اس میں بھی نامزد ہیں۔بگٹی کیس میں بغیر کسی پوچھ گچھ کے مشرف کی بریت قانون سے سب سے بڑا مذاق ہے۔اس کیس میں قانون کی دھجیاں بکھیر دی گئیں۔بلاول نے مزید کہا کہ عدالتیں اور حکومت بغیر کسی وجہ کے ایک دوسرے پر ذمہ داری ڈالتی رہیں۔ مشرف کو جانے کی اجازت دینا شریف برادران کی طرف سے احسان اتارنے کی کوشش ہے۔ اب بھی متعدد کیس آمر کیخلاف عدالتوں میں ہیں ان کو جانے کی اجازت دینا آئین شکنی ہوگی۔ غداری کیس بھی اپنے آخری مرحلے میں ہے۔

Read 175 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto