بیلجیم میں دہشت گردوں کی کارروائی افسوسناک ہے ،امریکا ہر ممکن تعاون کے لیے تیار ہے :بارک اوباما

منگل, 22 مارچ 2016 20:25

ہوانا : امریکی صدر بارک اوباما نے بیلجیم پر ہو نے والے دہشت گردی کے حملوں کی سخت الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دکھ کی اس گھڑی میںجاں بحق افراد کے لواحقین اور زخمی افراد کے ساتھ کھڑا ہے ۔عالمی امن تباہ کرنے والوں کو شکست دیں گے ۔
کیوبا میں اپنے خطاب کے دوران بارک اوباما نے کہا کہ امریکا بیلجیم کی عوام کے ساتھ ہے او ر ہر ممکن تعاون کی یقین دہانی کراتا ہے ۔انہوں نے کہا کہ برسلز حملوں کے ذمے داروں کو قانون کے کٹہرے میں لانے کے لیے جو ہو سکا کریں گے ،اپنے دوست اور اتحادی بیلجیم کی مدد کے لیے ہر ممکن تعاون کے لیے تیار ہیں ۔ ان کا کہنا تھا کہ سرد جنگ کی باقیات دفن کرنے کے لیے کیو با آیا ہوں ۔

Read 112 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto