میٹروٹرین کے منصوبے پر تنقید عام آدمی کے حقوق کے خلاف سازش ہے، شہبازشریف

اتوار, 17 اپریل 2016 19:05

لاہور: پنجاب کے وزیر اعلی شہباز شریف کا کہنا ہے کہ میٹرو ٹرین کے منصوبے کی تکمیل سے عام آدمی کو عالمی معیار کی محفوظ، تیزرفتار اور آرام دہ سفری سہولیات میسر آئیں گی جب کہ منصوبے پر تنقید دراصل عام آدمی کے حقوق کے خلاف سازش ہے۔

وزیراعلی پنجاب شہباز شریف نے مسلم لیگ (ن) کے وفد سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ لاہور اورنج لائن میٹرو ٹرین عوام کو بے توقیری کے سفر سے نجات دلانے کا شاندار منصوبہ ہے، میٹرو ٹرین کے منصوبے کی تکمیل سے عام آدمی کو عالمی معیار کی محفوظ، تیزرفتار اور آرام دہ سفری سہولیات میسر آئیں گی جب کہ میٹروٹرین کے منصوبے پر تنقید دراصل عام آدمی کے حقوق کے خلاف سازش ہے۔ یہ منصوبہ عام آدمی کو بہتر سفری سہولتوں کی فراہمی کے لئے بنایاگیا ہے،میں غریب عوام کے حق پرکسی کو ڈاکہ نہیں ڈالنے دو ں گا۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ بہترین ٹرانسپورٹ سسٹم مہذب معاشرے کی علامت ہوتا ہے، میٹروٹرین کا منصوبہ عوام کو جدید، تیزرفتار، باکفایت اور معیاری سفری سہولتوں کا حق انہیں دے گا۔ عوام کے ہر فلاحی منصوبے پر تنقید مٹھی بھر گروہ کا وطیرہ بن چکا ہے جب کہ مٹھی بھر اشرافیہ کو میٹروٹرین جیسے فلاحی منصوبے میں کسی صورت روڑے نہیں اٹکانے دیں گے۔

Read 231 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto