لیلیٰ علی نے بھی اپنے والد کی طرح باکسنگ رنگ میں خوب رنگ جمایا

اتوار, 05 جون 2016 09:29

 لیجنڈری باکسر محمد علی کی صاحبزادی لیلیٰ علی نے بھی اپنے والد کی طرح باکسنگ رنگ میں خوب رنگ جمایا۔ لیلیٰ علی حریف پر لیفٹ اینڈرائٹ کا کمبینیشن چلاتیں تو ماہرین کو ان میں والد محمد علی کی جھلک نظر آتی۔

باکسرمحمد علی نے رنگ سے رخصت لی تو ان کی صاحبزادی لیلی نے باکسنگ گلووز پہن لئے۔ لیجنڈ باکسر کی بیٹی نے باکسنگ رنگ میں خوب رنگ جمایا۔

شہرت کی دیوی نے ہردم لیلیٰ کے قدم چومے، اپنے والد کےکھیل سے متاثرلیلیٰ علی باکسنگ رنگ میں اتریں اور دنیا کی نمبر ون خاتون باکسر بن گئیں۔

لیلیٰ علی نے اپنے پہلے مقابلے میں ہی حریف کو چند ہی سینکڈز میں چت کردیا، لیلیٰ علی حریف پرلیفٹ اینڈرائٹ کا کمبینیشن چلاتیں تو ماہرین کوان میں والد کی جھلک دکھتی۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ لیلیٰ علی کو کسی بھی فائٹ میں شکست کاسامنا نہیں کرنا پڑا۔ لیلیٰ علی نے چوبیس مقابلوں میں سے اکیس میں حریفوں کاناک آؤٹ کیا۔

Read 3916 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto