چودھری نثار نے سیف سٹی منصوبے کا باقاعدہ افتتاح کر دیا

پیر, 06 جون 2016 18:54

اسلام آباد : چودھری نثار نے سیف سٹی منصوبے کا باقاعدہ افتتاح کر دیا۔ وزیر داخلہ نے کہا ہے کہ شناختی کارڈز کی تصدیق میں عوام کو پریشانی نہیں ہو گی۔ جعلی کارڈز رکھنے والوں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔ بعض ممالک اقتصادی راہداری منصوبے کیخلاف ہیں۔ کل بھوشن یادیو بھارتی جاسوس ہے، قونصلر رسائی نہیں دی جا سکتی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں سیف سٹی منصوبے کی افتتاحی تقریب کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ کل بھوشن ایک بھارتی جاسوس ہے جو ایک خاص مقصد کے لئے آیا تھا اسے ہرگز قونصلر رسائی نہیں دی جائے گی۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ شناختی کارڈز کی دوبارہ تصدیق کا عمل جون کے وسط میں شروع ہوجائے گا۔ انہوں نے کہا کہ بہت سے ممالک راہداری منصوبے کے خلاف ہیں تاہم منصوبہ ہر صورت مکمل ہوگا۔

سیف سٹی منصوبے سے متعلق چودھری نثار کا کہنا تھاکہ اس سے شہر کو محفوظ اور جرائم سے پاک بنانے میں مدد ملے گی۔ وزیر داخلہ نے واضح کیا کہ آرمی چیف سے ملاقات کسی خاص مقصد کے لئے نہیں بلکہ معمول کی بات ہے۔

Read 617 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto