اختیارات محدو سہی عزائم لا محدود ہیں

منگل, 29 نومبر 2016 15:48

وہ کراچی میں پریہس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے بتایا کہ بلدیہ عظمی کراچی اپنے شہر کی تعمیر اور ترقی کے لیے 100 دن کا پلان ترتیب دیا ہے جس کے لیے بجٹ کا انتظام کرپشن کی روک تھام کر کے کی گئی ہے۔

میئر کراچی کا کہنا تھا کہ مرحلے میں کراچی کے چار اضلاع میں ترقیاتی کاموں کا جال بچھانا چاہتے ہیں جس کے لیے ابتدائی طور پر بہ طور نمونہ عمل 15 سے 20 یو سیز میں اسکول، ڈسپینسری اور پلے گراؤنڈ بنانے جا رہے ہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ صوبائی حکیومت کی جانب سے اب تک فنڈز جا ری نہیں کیے ہیں اس لیے ان کاموں کے لیے بجٹ پارکنگ چارجز، فیولنگ، ٹھیکوں کی کوٹیشن وغیرہ میں لیکیج کو روک کر اور دیگر غیر ضروری اخراجات میں کمی کر کے اکھٹے کیے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ تعمیراتی کاموں میں ہمارے یوسی چیئرمین، وائس چیئرمین،بلدیہ عظمی کے ملازمین،میری پارٹی کے کارکنان، مخیر حضرات اور دیگر رفاعی ادارے ہمارے معاون و مددگار ہوں گے کیونکہ یہ شہر سب کا ہے تو کام بھی سب نے ہی مل کے کرنا ہے۔

کراچی میں ترقی ہو گی تو ہر شخص اس سے مستفید ہو گا اس لیے سب نے کردار ادا کرنا ہے پورے پاکستان میں اس کا اثر پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ کراچی پورے ملک کو چلاتا ہے لیکن صوبائی اور وفاقی حکومت اس کا جائز حق تک دینا گوارا نہیں کر رہی ہیں جس کے باعث شہر میں کچرے کے انبار لگ گئے ہیں اور سڑکیں موہنجو ڈارو کے کھنڈرات کا منظر پیش کر رہے ہیں۔

ہمارے پاس تجربہ کار ٹیم ہے جسے عوام نے منتخب کیا ہے تا کہ ہم عوام کو سہولیات کو مہیا کر سکیں عوام ہم سے سوال کرتے ہیں ہمیں موقع دیا جائے کہ ہم عوام کو ڈلیور کر سکیں۔

Read 393 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto