جمہوریت کیلئے دھرنا ضروری تھا، نوجوانوں میں سے لیڈر سامنے لائیںگے: عمران خان

جمعرات, 25 فروری 2016 15:52

پشاور(مانیٹرنگ ڈیسک) پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمرا ن خان نے کہا ہے کہ کوشش کر رہا ہوں نوجوانوں میں سے لیڈر سامنے لاﺅں،ایشین ٹائیگر بننے سے پہلے انسانو ں پر پیسہ لگانا ضروری ہے،اورنج لائن پر پیسہ لگانے سے قومیں ترقی نہیں کرتی۔
پشاور یونیورسٹی میں کانووکیشن سے خطاب کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ قوموں کو لیڈرہی نیچے سے بلندی کی طرف لیکر جاتے ہیں،میرا سارا پیشہ پاکستان میں ہے کسی دوسرے ملک میں پیسہ چھپا کر نہیں رکھا۔ ان کا کہنا تھا کہ جو قوم انسانوں پر پیسہ نہیں لگاتی وہ ترقی نہیں کرتی،کے پی کے میں سب سے زیادہ پیسہ تعلیم پر لگایا،کے پی کے میں تعلیم کے بجٹ کو مزید بڑھائیں گے۔ دھرنے کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ جمہوریت کیلئے دھرنا ضروری تھا۔”مجھے افسوس ہے کہ ہمیں کہاں کھڑ ا ہونا تھاو ر اب کہاں کھڑے ہیں“۔

Read 402 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto