پاکستانی بلے بازوں نے میچ کی کنڈیشنز سے ہٹ کر بہترین کھیل کا مظاہرہ کیا، ویرات کوہلی

اتوار, 18 جون 2017 23:14

لندن : آئی سی سی چمپیئنز ٹرافی کے فائنل میچ میں پاکستان کے ہاتھوں درگت بننے کے باوجود ویرات کوہلی مسکرا رہے تھے اس مسکراہٹ کی وجہ بیان کرتے ہوئے بھارتی ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی کا کہنا تھا کہ یہ ہمارے لئے بہت بڑا اعزاز ہے کہ ہم آئی سی سی چمپیئنز ٹرافی کے فائنل میں پہنچے اسی وجہ سے میں مسکرا رہا ہوں۔ آئی سی سی چمپیئنز ٹرافی کے فائنل میچ میں پاکستان سے شکست کے بعد بھارتی ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی نے کہا ہے کہ ہماری سب سے بڑی غلطی یہ تھی کہ ہم نے پاکستان کو ہلکا لے گئے کسی بھی ٹیم کو ہلکا نہیں لینا چاہئے۔

ویرات کوہلی نے کہا کہ  ٹاس جیت کر پاکستان کو کھیلنے کی دعوت دینا کا فیصلہ اچھا تھا لیکن پاکستانی بلے بازوں نے میچ کی کنڈیشنز سے ہٹ کر بہترین کھیل کا مظاہرہ کیا اور ایک بڑا ٹارگٹ سیٹ کرنے میں کامیاب ہوئے، سارا کریڈٹ پاکستان کو دینا چاہئے کہ انہوں نے تمام شعبوں میں ہماری پلاننگ کے خلاف بہترین کام کیا۔پاکستانی کھلاڑی آج ہم سے زیادہ جیت کے لئے محنت کر رہے تھے۔ہمیں اننگز کے دروان پاکستان کی وکٹیں لینے کے محض چند ہی مواقع ملے۔لیکن پاکستانی بیٹنگ اور باﺅلنگ شروع سے ہی ہمارے خلاف جارحانہ رہی۔ہمیں مایوسی کی بجائے اپنی غلطیوں کو سدھارنے کی ضرورت ہے۔

Read 323 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto