جب داعش عراقیوں کا قتل عام کررہی تھی اس وقت ایمنسٹی انٹرنیشنل کہاں تھی، حیدر العبادی

جمعرات, 13 جولائی 2017 19:38

بغداد: عراق کے وزیر اعظم حیدر العبادی نے ایمنسٹی انٹرنیشنل کے عراقی فورسز پر الزامات کو رد اور انھیں مخاطب کرتے ہوئے کہا ہے کہ جب داعش  کےدہشت گرد عراقی شہریوں کا قتل عام کررہے تھے اس وقت آپ کہاں تھے۔عراق کے وزیر اعظم حیدر العبادی نے ایمنسٹی انٹرنیشنل کے عراقی فورسز پر الزامات کو رد اور انھیں مخاطب کرتے ہوئے کہا ہے کہ جب داعشی دہشت گرد، عراقیوں کا قتل عام کررہے تھے اس وقت آپ کہاں تھے؟

اطلاعات کے مطابق عراقی وزیر اعظم نے کابینہ کے اجلاس میں کہا کہ عراقی فوج نے اپنی جان ہتھیلیوں پر رکھ کر موصل میں انسانوں کی جان کو بچایا ہے ، جب داعشی عراقی شہریوں کا سر قلم کررہے تھے اور موصل کی ہر شہ کو تباہ کررہے تھے، ایمنسٹی انٹرنیشنل اس وقت کہاں تھی۔  عراقی وزیر اعظم نے کہا کہ داعش کے بعض سرپرستوں کو موصل کی آزادی اچھی نہیں لگی ۔ عراقی وزیر اعظم نے کہا کہ عراقی عوام دہشت گردوں کو معاف نہیں کرےگی۔ واضح رہے کہ ایمنسٹی انٹرنیشنل نے حال ہی میں اپنی رپورٹ میں کہا تھا کہ عراقی فوجیوں نے موصل میں انسانی حقوق کی خلاف ورزی کی ہے۔

Read 397 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto