کراچی میں وی آئی پی کلچر نے ایک نوجوان سے اسکا مستقبل چھین لیا

ہفتہ, 09 جنوری 2016 17:08

کراچی : وی آئی کلچر نے ایک نوجوان سے اسکا مستقبل چھین لیا، موٹر سائیکل کی ڈبل کیبن گاڑی سے معمولی ٹکر پر گاڑی میں سوار افراد نے نوجوان پر تشدد کیا، جسکے باعث زخمی نوجوان کی دیکھنے اور سننے کی صلاحیت شدید متاثر ہوگئی، اہلخانہ نے حکمرانوں سے انصاف کی اپیل کی ہے۔

کراچی میں صدر کے علاقے میں چند روز قبل موٹر سائیکل سوار نوجوان کی ڈبل کیبن گاڑی سے ہلکی ٹکر ہوگئی تھی، جس پر گاڑی میں سوار افراد کے شدید تشدد سے نوجوان معذور ہوگیا۔

نوجوان بہادرآباد دھوراجی کالونی کے رہائشی معذور نوجوان کے بھائی کا کہنا ہے موٹر سائیکل کی ٹکر سے کوئی نقصان بھی نہیں ہوا تاہم گاڑی پر سوار افراد کے تشدد کے باعث اسکے بھائی کی سننے اور دیکھنے کی صلاحیت شدید متاثر ہوئی ہے۔

بھائی نوجوان کی ماں بیٹے کی معذوری پر نڈھال ہے، اسکے چہرے کی بے بسی اور لاچارگی حکمرانوں سے انصاف کی اپیل کر رہی ہے۔

معذور نوجوان کے اہلخانہ کا کہنا ہے کہ وی آئی پی کلچر کو نہ روکا گیا تو آئندہ کوئی بھی محفوظ نہیں رہے گا۔

Read 332 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto