چین نے اپنی فوج کی تعداد آدھی کرنے کا فیصلہ کرلیا، لیکن کیوں؟ وجہ ایسی کہ کوئی پاکستانی تصور بھی نہیں کرسکتا

ہفتہ, 15 جولائی 2017 04:01

بیجنگ: دنیا کی سب سے بڑی فوج چین کی ہے لیکن اب اس کی تعداد میں تاریخ کی سب سے بڑی کمی کرنے کا فیصلہ کرلیا گیا ہے، جس کے بعد چینی فوج کی تعداد 23لاکھ سے کم ہوکر تقریباً 10 لاکھ رہ جائے گی۔ ٹائمز آف انڈیا کے مطابق چین کی پیپلز لبریشن آرمی بری فوج میں کمی کرے گی لیکن دیگر سروسز میں اضافہ کرے گی، جن میں بحریہ اور میزائل فورسز شامل ہیں۔ چینی فوج کے ترجمان اخبار پی ایل اے ڈیلی کے حوالے سے بتایا گیا ہے کہ چینی فوج میں اصلاحات کی جارہی ہیں جس کے نتیجے میں بری فوج کی تعدادمیں کمی لائی جائے گی۔

ان اصلاحات کی بنیاد چین کے سٹریٹجک اہداف اور سکیورٹی ضروریات پر ہے۔ ماضی میں فوج زمینی جنگ اور ہوم لینڈ ڈیفنس کو زیادہ توجہ دیتی رہی ہے لیکن اب کچھ بنیادی تبدیلیاں آرہی ہیں۔ چینی فوج کی تاریخ میں یہ پہلا موقع ہوگا کہ اس کی تعداد 10 لاکھ سے کم ہوجائے گی۔ جہاں ایک جانب بری فوج کی تعداد میں کمی کی جائے گی تو دوسری جانب بحریہ، سٹریٹجک سپورٹ فورس اور راکٹ فورس کی تعداد بڑھائی جائے گی، جبکہ ائیرفورس کے ایکٹو سروس اہلکاروں کی تعداد جوں کی توں برقرار رہے گی۔

Read 1004 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto