چینی فوج کا بھارتی چیک پوسٹوں پر حملہ، 158 بھارتی فوجی ہلاک

پیر, 17 جولائی 2017 17:35

بیجنگ: چینی فوج نے سکم کے مقام پر راکٹ فائر کرکے ایک سو اٹھاون بھارتی فوجی ہلاک کردئیے۔ ذرائع کے مطابق، چین اور بھارتی فوج کے درمیان سرحدی علاقے سکم کے مقام پر جھڑپیں ہوئی ہیں، چینی فوج کی جانب سے فائر کیے گے راکٹ کے نتیجے میں 158 بھارتی فوجی ہلاک ہوگئے۔ راکٹ فائر کے نتیجے میں کئی بھارتی فوجی گاڑیاں اور اسلحہ بارود بھی تباہ ہوگیا ہے۔ گزشتہ روز چین نے ایک بار پھر بھارت کو اپنی فوجیں واپس بلانے کے لیے تنبیہ کی تھی۔ چینی سرکاری میڈیا نے بھی بھارت کو چینی حدود سے اپنی فوجیوں کو نکالنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ اگر ایسا نہیں کیا گیا تو بھارت کو شرمندگی کا سامنا کرنا پڑے گا۔
خیال رہے کہ چین کے ساتھ ملنے والی بھارتی ریاست سکم کی سرحد پر گزشتہ ہفتے بھارتی فوجی چینی حدود میں گھس کر سڑکی کی تعمیر روک دی تھی جس کے بعد چین نے متعدد بار بھارت کو وارننگ دی تھی۔

Read 2980 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto