دوسری شادی کیوں کی، داعش کے کارکن کی پہلی بیوی نے سہاگ رات پر حملہ کرکے شوہر اور نئی بیوی کو جلا ڈالا

جمعرات, 17 اگست 2017 01:18

بغداد: شدت پسند تنظیم داعش کے مظالم کے قصے آپ نے بہت سنے ہوں گے، لیکن پہلی بیوی کی مرضی کے خلاف دوسری شادی کرنے والے داعش کے ایک جنگجو کے ساتھ اس کی پہلی بیوی نے جو کچھ کر ڈالا ہے اسے سن کر آپ داعش کے مظالم کو بھی بھول جائیں گے۔ ویب سائٹ ورلڈ وائرڈ ویئرڈ نیوز کی رپورٹ کے مطابق یہ واقعہ عراق کے شہر تل افار میں پیش آیا جہاں داعش کے جنگجو کی پہلی بیوی نے اپنے شوہر اور اس کی نئی نویلی دلہن کو ان کے سہاگ رات کے موقع پرجلا کر مار ڈالا۔

مقامی پولیس کو معلوم ہوا ہے کہ داعش کے جنگجو نے دوسری شادی کا فیصلہ کیا تو اس کی پہلی اہلیہ نے شدید احتجاج کیا، لیکن جنگجو نے پہلی بیوی کے احتجاج کو نظر انداز کرتے ہوئے ایک نو عمر لڑکی سے شادی کرلی۔ وہ شادی کی تقریب کے بعد اپنی نئی اہلیہ کو لے کر بیڈ روم میں چلا گیا تو اس کی پہلی بیوی نے گھر میں پٹرول چھڑک کر آگ لگادی۔ پورا گھر جل کر خاکستر ہوگیا اور اس آگ میں جنگجو اور اس کی نئی نویلی دلہن بھی جل کر راکھ ہوگئے۔ شوہر اور اس کی دلہن کو جلا کر راکھ کرنے والی خاتون فرار ہوگئی ہے اور پولیس تاحال اسے تلاش کررہی ہے۔

Read 1661 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto