لینڈ کمپیوٹرائزیشن کا عمل ہم نے شروع کیا، شہباز شریف کبھی تو سچ بولیں: پرویز الہیٰ

ہفتہ, 05 مارچ 2016 19:11

لاہور: پاکستان مسلم لیگ کے سینئر رہنما اور پنجاب کے سابق وزیر اعلیٰ چودھری پرویز الہیٰ نے کہا ہے کہ پنجاب میں لینڈ کمپیوٹرائزیشن کا عمل 2006میں ہم نے ورلڈ بینک کی معاونت سے شروع کیا۔
لاہور میں وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کی طرف سے صوبے میں لینڈ کمپیو ٹرائزیشن کے بارے میں بیان پر تبصرہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ شہبا ز شریف زندگی میں کبھی تو سچ بولیں۔ ن لیگ ہمارے منصوبوں کا کریڈٹ لینا چاہتی ہے لیکن عوام بیوقوف نہیں ۔ انہوں نے مزید کہا کہ پہلے بھی شہباز شریف نے رنگ روڈ کی تعمیر کے سلسلے میں جھوٹ بولا اور اس کا کریڈٹ لینے کی کوشش کی لیکن ان کو ناکامی ہوئی۔انہوں نے کہا کہ جلد نواز لیگ کی جھوٹ کی سیاست کا خاتمہ ہو جائے گا اور حقیقی مسلم لیگ بنے گی۔

Read 379 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto