ہسپانوی وزیراعظم کی کاتالونیا کی خودمختاری ختم کرنے کی دھمکی

جمعرات, 12 اکتوبر 2017 00:40


میڈرڈ: ہسپانوی وزیراعظم نےدھمکی دیتے ہوئے کہا ہے کہ حکومت خود مختار علاقے کاتا لونیا کانظم ونسق سنبھال سکتی ہے۔ ہسپانوی وزیراعظم نے کاتالونیا کی حکومت سے کہا کہ وہ پانچ دن کے اندر اس امر کی تصدیق کریں کہ آیا انہوں نے کاتالونیا کی آزادی کا اعلان کردیا ہے اگر ایسا اعلان کیا گیا تو اسپین کی مرکزی حکومت ملک کے کسی بھی علاقے کا نظم ونسق سنبھال سکتی ہے۔ وزیراعظم رخوئے نے اپنا بیان کاتالونیا کے صدرکے اس دعوے کے ردعمل میں دیا جس میں ان کا کہنا تھا کہ انہیں میڈرڈ سے علیحدگی کا مینڈیٹ حاصل ہوگیا ہے۔
وزیراعظم رخوئے نے کاتالونیا کی حکومت کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ علیحدگی کےاعلان کے بعد حکومت آئین کی دفعہ 155 کے تحت کوئی بھی قدم اٹھاسکتی ہے۔ ان کامزید کہنا تھا کہ کاتالان کے صدر کا جواب آئندہ چند روز میں مستقبل کے اقدامات کا تعین کرے گا۔
واضح رہے کہ چند روز قبل کاتالونیا میں ہونے والے ریفرنڈم میں 90 فیصد ووٹرز نے اسپین سے آزادی کے حق میں ووٹ دیا تھا جب کہ اسپین کی تاریخ میں اس سے قبل کبھی بھی دفعہ 155 کا نفاذ نہیں کیا گیا۔

Read 279 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto