قرآن میں میاں ، بیوی کے جھگڑے میں مصالحت کا حکم آیا مولانا فضل الرحمان

منگل, 15 مارچ 2016 14:46

لاہور: جمعیت علما اسلام کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ تحفظ نسواں کا قانون شریعت کے خلاف تو ہے ہی یہ قانون معاشرتی اقدار کی بھی نفی کرتا ہے قرآن میں ہے کہ اگر اختلاف ہو تو میاں بیوی کے رشتے داروں سے بندے چنیں جومصالحت کرائیں لیکن یہاں تو مصالحت کی گنجائش ہی نہیں،یہاں کنگن پہنایا جائے گا اور گھر سے باہر نکالا جائے گا، ان خیالات کا اظہار انہوں نے منصورہ میں مذہبی سیاسی جماعتوں کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے ۔

اجلاس کا مقصد پنجاب اسمبلی سے پاس ہونے والے تحفظ نسواں بل پر غور و فکر اور آئندہ کا لائحہ عمل طے کرنا ہے۔ مولانا فضل الرحمان کا اپنے خطاب میں مزید کہنا تھا کہ ہمارے معاشرے اور خاندانوں میں جاہلانہ روایات ہیں خواتین پر تشدد ایک جرم ہے اور کوئی شخص بھی اس کی حمایت نہیں کر سکتا۔

Read 317 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto