مذہبی جماعتوں کے گرفتار 121 کارکن ریمانڈ پر جیل روانہ

جمعرات, 31 مارچ 2016 17:01

اسلام آباد: تھانہ کوہسار پولیس نے ریڈزون میں جلاﺅ گھیراﺅ کرنے کے الزام میں گرفتار مذہبی جماعتوں کے 121 کارکنوں کو 14روزہ جسمانی ریمانڈ پر جیل بھیج دیا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق پولیس نے میٹرو بس اور دیگر املاک کو نقصان پہنچانے پر مذہبی جماعتوں کے متعددکارکنوں کو گرفتار کیا تھا جن میں سے 121 افراد کو آج ریمانڈ پر جیل بھیج دیا گیا ہے ۔ مذہبی جماعتوں نے پچھلے چار روز سے اسلام آباد کے ڈی چوک میں دھنرنا دے رکھا تھا اور اس دوران میٹرو بس روٹ اور دیگر سرکاری املاک کو نقصان پہنچایا گیا تھا اور کئی کنٹینروں کو بھی جلا دیا گیا تھا جس پر پولیس نے کارکنوں کو گرفتار کر لیا تھا۔

Read 120 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto