تیسری عالمی جنگ کا خطرہ! روس کا ایسا اقدام کہ امریکہ نے بھی اپنے لڑاکا طیارے فضا میں بلند کردئیے

پیر, 04 اپریل 2016 21:25

واشنگٹن : مشرق وسطیٰ اور مشرقی یورپ میں روسی صدر ولادی میر پیوٹن کی طرف سے طاقت کے مظاہرے کے بعد گزشتہ روز روس کی طرف سے یہ اعلان بھی سامنے آگیا کہ جنوب مغرب میں 8500 فوجی، 200 جنگی جہاز اور 50 بحری جہاز حرکت میں لائے جارہے ہیں۔ روس کا کہنا ہے کہ یہ سب کچھ بری ،بحری اور فضائی افواج کی مشترکہ مشقوں کا حصہ ہے، لیکن اس قدر بڑے پیمانے پر حربی سازوسامان اور افواج کی حرکت نے امریکا کو خبردار کردیا ہے اور اس کی طرف سے بھی اپنے لڑاکا طیاروں کو آئس لینڈ اور نیدر لینڈز پہنچانے کا عمل شروع ہوگیا ہے۔

 یہ جنگی طیارے نیدر لینڈز میں تربیتی پروازیں کریں گے جبکہ آئس لینڈ میں نیٹو کے فضائی نگرانی آپریشن میں معاونت فراہم کریں گے۔ اگلے ماہ امریکا مزید چھ F-15 جنگی طیارے فن لینڈ بھی پہنچا رہا ہے۔ یوکرین میں روسی مداخلت کے بعد اب شمالی اوقیا نوس کے علاقے میں کشیدگی خطرناک رفتار سے بڑھ رہی ہے۔ روسی صدر ولادی میر پیوٹن اس بات پر بھی متفکر ہیں کہ فن لینڈ، جو کبھی غیر جانبدار ہوا کرتا تھا، اب نیٹو دفاعی اتحاد کی طرف بڑھ رہا ہے۔ دفاعی ماہرین کا کہنا ہے کہ بحیرہ جنوبی چین سے لے کر شمالی اوقیانوس تک عالمی طاقتیں کچھ ایسے انداز میں صف آراءہو رہی ہیں گویا کوئی بڑا معرکہ برپا ہونے کو ہے۔

Read 310 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto