بہت حوصلہ ہے ، تنقید کا جواب صحیح وقت آنے پر دوں گا: احمد شہزاد

ہفتہ, 09 اپریل 2016 18:01

لاہور : اوپنر بیٹسمین احمد شہزاد نے کہا ہے کہ ان میں بہت صبر اور حوصلہ ہے اس لئے وہ لوگوں کی تنقید کو برداشت کرتے ہیں تاہم تنقید کا  جواب صحیح وقت آنےپردیں گے۔

لاہور جناح ہسپتال میں زخمیوں کی عیاد ت کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ کرکٹ میں کچھ تبدیلیاں کی گئی ہیں جس کے بعد یہ امید پیدا ہو گئی ہے کہ اب پاکستانی کرکٹ میں بہتری آئے گی ۔ 

احمد شہزاد نے کہا کہ پاکستان کیلئے کچھ کرنے کا عزم ہے ، لوگوں کی تنقید کو برداشت کر تا ہوں اور کبھی میڈیا پر نہیں آیاتاہم  لوگوں کی باتوں کا جواب اپنے بلے سے دینا چاہتاہوں، میراجو بھی قدم ہو گا پاکستان کی بہتری کیلئے ہو گا اور صحیح وقت آنے پر حقائق قوم کے سامنے پیش کروں گا۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ دہشت گردی کا کوئی بھی نشانہ بن سکتا ہے اس لئے ہمیں چاہئے کہ حکومت اور فوج کی سپورٹ کریں ، حکومت دہشت گردی کے خاتمے کیلئے کا م کر رہی ہے اس لئے ہمیں قومی اداروں کو سپورٹ کرنا چاہئے اور کسی کے اچھے کام میں کیڑے نہیں نکالنے چاہئیں۔

Read 290 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto