شعیب سڈل کو کمیشن کا سربراہ بنانے میں ذاتی طور پر کوئی اعتراض نہیں، رانا ثناءاللہ

ہفتہ, 09 اپریل 2016 20:05

لاہور : وزیر قانون پنجاب رانا ثنا اللہ نے کہا ہے کہ شعیب سڈل کو پاناما لیکس کی تحقیقات کرنے والے کمیشن کا سرابرہ بنانے میں انہیں ذاتی طور پر کوئی اعتراض نہیں تاہم ان کی تقرری کا فیصلہ وفاقی حکومت کرے گی ۔
 وزیر قانون پنجاب رانا ثنا اللہ کا کہنا ہے کہ شعیب سڈل ایک امانت دار افسر رہے ہیں اور انکے کام کے بارے میں ہمیشہ اچھی بات سننے کو ملی ہے اس لیے انہیں ذاتی طور پر شعیب سڈل کو تحقیقاتی کمیشن کا سربراہ بنانے میں کوئی اعتراض نہیں ہے لیکن شعیب سڈل کو انکوائری کمیشن کا سربراہ بنانے کا فیصلہ حکومت کرے گی۔ان کا کہنا تھا کہ دنیا میں تمام مسئلے عمران خان کے لیے پیدا ہوئے ہیں ۔

Read 228 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto