آرمی چیف کے اقدام سے جمہوریت نہیں بلکہ چوروں کو خطرہ ہے :پرویز خٹک

جمعرات, 21 اپریل 2016 19:43

پشاور : وزیر اعلیٰ خیبر پختونخوا پرویزخٹک نے کہا ہے کہ آرمی چیف کے اقدام سے جمہوریت نہیں چوروں کو خطرہ ہے،سب کا احتساب ہونا چاہیے۔
نجی ٹی وینیوز کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف کے جانب سے کرپشن میں ملوث لیفٹیننٹ جنرل اور میجرجنرل سمیت 11اعلی فوجی افسر اور 2جوان برطرف کیے جانے پر رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ خیبر پختوانخوا پرویز خٹک کا کہنا تھا کہ آرمی چیف نے فوج میں احتساب کی نئی مثال قائم کی ہے اور ان کے اس قدام سے جمہوریت نہیں بلکہ چوروں کو خطرہ ہے ۔یہاں کوئی مقدس گائے نہیں ہے سب کا احتساب ہونا چاہیے۔خیبر بنک کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ ایم ڈی خیبر بنک نے صوبائی وزیر پر کوئی الزام نہیں لگایا۔مسئلہ انتظامی تھا لیکن اسے سیاسی بنایا گیا۔

Read 388 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto