بھارت میں نچلی ذات سے تعلق رکھنے والی قانون کی طالبہ جنسی زیادتی کے بعد قتل

بدھ, 04 مئی 2016 20:32

نئی دہلی :  بھارت کی ریاست کریالہ میں نامعلوم شخص نے نچلی ذات سے تعلق رکھنے والی قانون کی طالبہ کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کے بعد قتل کردیا۔
بھارتی میڈیا کے مطابق بدھ کے روز نامعلوم شخص نے لایونیورسٹی کی 30 سالہ طالبہ کے گھر پر جنوبی ریاست کریالہ میں حملہ کیا جہاں طالبہ اپنی والدہ کے ساتھ رہائش پذیر تھی جس کے بعد لڑکی کی خون میں لت پت لاش ایک تالاب سے برآمد ہوئی۔ 
واقعے کی تفتیش کرنے والے آئی جی پولیس ماہیپال یادیو کا کہنا تھا کہ ملزم نے حملہ کیا اور خاتون کو قتل کرنے کے بعد فوری طور پر فرار ہوگیا۔اس بات کے شواہد ملے ہیں کہ مقتولہ کے پیٹ میں خنجر یا کچھ اور تیز دھار آلہ گھونپا گیا ہے۔ قتل کرنے سے قبل ملزم نے طالبہ کے ساتھ زیادتی بھی کی ہے جس کی تصدیق کیلئے میڈیکل رپورٹ کا انتظار کیا جارہا ہے۔
پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم کی شناخت ہوگئی ہے ۔ ملزم ریاست کریالہ کے دارالحکومت تریوینڈرم سے 220 کلومیٹر دور کے علاقے پیرومباوور میں رہتا ہے اور اسے بہت جلد گرفتار کرلیا جائے گا ۔
واضح رہے کہ بھارتی حکومت کی جانب سے جاری اعداد شمار کے مطابق 2014 میں ملک بھر سے زنا بالجبر کے36 ہزار 735 کیسز رپورٹ ہوئے تھے تاہم انسانی حقوق کی تنظیموں کا کہنا ہے کہ ان مقدمات کی درست تعداد سرکاری اعداد شمار سے کہیں زیادہ ہے۔

Read 659 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto