پوپ فرانسس کی مسلمان خواتین کے حجاب کی حمایت

بدھ, 18 مئی 2016 13:56

عیسائیوں کے روحانی پیشوا پوپ فرانسس نے مسلمان خواتین کو حجاب کا حق دینے کی حمایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق ایک انٹرویو میں پوپ فرانسس نے کہا کہ ریاستوں کو سیکولر ہونا چاہیئے اور انہیں ہر شخص کی مذہبی آزادی کا احترام کرنا چاہیئے۔ انہوں نے فرانس میں مسلمان خواتین کے حجاب پر پابندی کو سخت تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ فرانس مسلمان خواتین کو ان کے عقائد کے مطابق حجاب کرنے کی آزادی دے۔

پوپ فرانسس نے زور دیا کہ فرانس مسلمان خواتین کے حجاب کے حق کا احترام کرے۔ ایک مسلم خاتون کو اسی طرح حجاب کی آزادی ملنی چاہیئے جس طرح کسی عیسائی کو کراس پہننے کے لیے حاصل ہے۔

انہوں نے کہا کہ فرانس کے قوانین چرچ اور ریاست کو علیحدہ کرنے کا سبب بن رہے ہیں۔ اسے اپنے اقدامات پر غور کرنے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ فرانس میں 6 ملین مسلمان ہیں جو کسی یورپی ملک میں مسلمانوں کی سب سے بڑی تعداد ہے اس کے باوجود فرانس میں 2004 میں حجاب پر پابندی لگادی گئی تھی۔

Read 289 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto