تائیوان میں ملک کی پہلی خاتون صدر نے حلف اٹھالیا

ہفتہ, 21 مئی 2016 16:19

تائیوان میں ملک کی پہلی خاتون صدر سائی انگ ون نے حلف اٹھالیا، صدر نے چین کے ساتھ پُر امن تعلقات کے عزم کا اظہار کیا.

تفصیلات کے مطابق تائیوان کی پہلی خاتون صدر سائی انگ ون نے حلف اٹھالیا، پہلے خطاب میں انہوں نے عوام کی اُمنگوں پر پورا اترنے کے ساتھ چین کیساتھ بھی پُرامن تعلقات کے عزم کا اظہار کیا.

صدر سائی انگ ون کا کہنا تھا کہ تائیوان کی حکومت اپنے آئین و قانون، جمہوری اقدار اور تائیوان کے عوام کی امنگوں کی بنیاد پر چین سے رابطہ رکھے گی.

خاتون صدر نےچین کیساتھ پرامن تعلقات کےعزم کااظہارکیا،لیکن بیجنگ کے مذاکرات کے مطالبےکومستردکردیا،سائی کو تاریخی اعتبار سے چین مخالف جماعت کی حمایت حاصل ہے۔

صدر نے خطاب میں نہ تو چین سے باضابطہ آزادی کی بات کی اور نہ ہی اس کے ساتھ اتحاد کا تذکرہ کیا لیکن ان کاکہناتھاکہ وہ امن کی راہ اپنائیں گی

Read 345 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto