سونم کپورشاہ رخ خان کے ساتھ کام کرنے کے لیے پر تولنے لگیں

جمعہ, 27 مئی 2016 22:48

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ سونم کپورحال ہی میں فرانس کے کانز فیسٹول میں جلوے بکھیر چکی ہیں اوراب اداکارہ کنگ خان کے ساتھ فلم میں کام کرنے کے لئے پر تولنے لگی ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق ہدایت کار آنند ایل رائے کی نئی آنے والی فلم کے لیے اداکار شاہ رخ خان اوراداکارہ عالیہ بھٹ کے نام لیے جارہے ہیں جب کہ اسی فلم میں کام کے حوالے سے اداکارہ سونم کپورکا کہنا تھا کہ اگرانہیں کنگ خان کے ساتھ کام کا موقع ملے تو انہیں بہت اچھا لگے گا۔

فلمی حلقوں کا کہنا ہے کہ شاہ رخ خان کے ساتھ اداکارہ عالیہ بھٹ کی جوڑی اسکرین پر کچھ نیا کرنے جارہی ہے جس کے بعد سونم کپور کی خواہش صرف خواہش ہی لگتی ہے تاہم اس حوالے سے اداکارہ نے بھی تصدیق کی ہے کہ انہیں تاحال ہدایت کار کی جانب سے پیشکش نہیں کی گئی اور اگرانہیں موقع دیا گیا تو وہ ضرور شاہ رخ خان کے ساتھ کام کرنا پسند کریں گی۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان ان دنوں اپنی نئی آنے والی “رئیس” سمیت دیگر فلموں کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔

Read 1594 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto