سعودی عرب میں دہشت گردی کے الزام میں 14 افراد کو سزائے موت سنادی گئی

جمعرات, 02 جون 2016 17:27

ریاض: سعودی عرب میں دہشت گردی کے الزام میں 14 افراد کو پھانسی کی سزا سنادی گئی جب کہ دیگر 9 افراد کو ملک کا امن و امان خراب کرنے جرم میں قید کی سزا دی گئی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سعودی عدالت نے دہشت گردی کے الزام میں 14 افراد کو سزائے موت جب کہ دیگر 9 افراد کو 3 سے 15 سال کے درمیان قید کی سزاسنائی ہے۔ سعودی حکام کا کہنا ہے کہ پھانسی کی سزا پانے والے افراد ملک میں سیکیورٹی اہلکاروں کے قتل میں ملوث ہیں جب کہ دیگر افراد کو ملک میں افرا تفری اور لوگوں کو لوٹنے کے جرم میں  قید کیسزا دی گئی تاہم ان افراد کی شناخت ظاہر نہیں کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ ان تمام افراد کو کچھ سال قبل سعودی عرب کے مغربی صوبے میں مظاہرے کے دوران گرفتار کیا گیا تھا جہاں سیکیورٹی اہلکاروں سے جھڑپوں کے دوران 20 مظاہرین سمیت متعدد پولیس اہلکار ہلاک ہوئے تھے۔

Read 417 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto