انگلینڈ ہوم گراﺅنڈ پر اچھا کھیل رہی ہے

اتوار, 19 جون 2016 02:49

قومی ٹیسٹ کرکٹ ٹیم کے کپتان مصباح الحق نے انگلینڈ کو فیورٹ قرار دیتے ہوئے کہاہے کہ انگلینڈ ہوم گراﺅنڈ پر اچھا کھیل رہی ہے اس لیے وہ فیورٹ ہے ۔
مصباح الحق نے غیر ملکی تشریاتی ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ خوشی ہے کہ انگلینڈ میں ٹیسٹ کھیلنے کا موقع مل رہاہے ،انگلینڈ میں کھیلنے سے ہی ایک کھلاڑی کا کیرئیر مکمل ہوتاہے ۔انہوں نے کہا کہ پاکستانی ٹیم کو بھی آسانی سے نظر انداز نہیں کیا جاسکتاہے ،ہماری مڈل آرڈر بیٹنگ اچھی فارم میں ہے ،کھلاڑیوں کو بتا دیاہے کہ انگلینڈ ہمارے لیے سب سے بڑا چیلنج ہے ۔ان کا کہناتھا کہ یقین ہے کہ انگلینڈ میں محمد عامر بہت کارگر ہو گا ،یاسر شاہ کا کر دار کلیدی ہو گا ۔مصباح الحق کا کہناتھا کہ صرف عامر ہی نہیں راحت علی ،سہیل خان اور وہاب ریاض بھی اچھے باولر ز ہیں ۔

Read 355 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto