دفترخارجہ نے عبداللہ خان گلزار کی حتمی شناخت کیلئے تحقیقات کا آغاز کر دیا

منگل, 05 جولائی 2016 17:01

اسلام آباد :پاکستان نے مبینہ خودکش حملہ آور کے پاکستانی ہونے کے سعودی دعوے کی تحقیقات شروع کر دیں۔ تفصیلات کے مطابق اسلام آباد کے سفارتی ذرائع نے نائنٹی ٹو نیوز کو بتایا ہے کہ سعودی عرب میں خودکش حملہ کے بعد پاکستان نے خودکش بمبار کے پاکستانی ہونے کے سعودی دعوے کی تحقیقات شروع کردی ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ دفتر خارجہ نے وزارت داخلہ اور دیگر اداروں سے رابطہ کرلیا ہے اور انہیں عبداللہ خان گلزار کے حوالے سے معلومات کی تصدیق کی ہدایات جاری کردی گئی ہیں۔ ذرائع کے مطابق اس بات کا پتہ لگایا جا رہا ہے کہ آیا عبداللہ خان گلزار حقیقت میں پاکستانی ہے بھی یا نہیں۔

دفتر خارجہ کے ذرائع نے بتایا ہے کہ عبداللہ خان گلزار کی حتمی شناخت تک مزید کوئی تبصرہ نہیں کیا جائے گا۔ واضح رہے کہ کل سعودی وزارت داخلہ نے دعوی کیا تھا کہ جدہ میں واقع امریکی قونصل خانے کی عمارت کے قریب خود کو اڑانے والا خودکش بمبار عبداللہ خان گلزار نامی شخص پاکستانی تھا۔

Read 295 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto