بنگلہ دیشی صحافیوں کا دفترخارجہ کا دورہ، خیرسگالی کا پیغام دیا

پیر, 15 مئی 2017 22:52

اسلام آباد: پاکستان کے دورے پر آئے ہوئے بنگلہ دیشی صحافیوں کے وفدنے سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ سے ملاقات کی اور دونوں ممالک کے درمیان تجارت، ثقافت اور صحافتی شعبے میں تعلقات کو مزید فروغ دینے پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ تفصیلات کے مطابق بنگلہ دیشی صحافیوں کا دس رکنی وفد جو پاکستان کے دورے پر ہے، وفدنے وزارت خارجہ کا دورہ کیا اس دوران سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ نے بنگلہ دیشی صحافیوں کے وفد کو وزارت خارجہ میں آمد پر خوش آمدید کہا جبکہ بنگلہ دیشی صحافیوں کے وفد سے گفتگو کرتے ہوئے سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ کا کہنا تھا کہ دونوں برادر ممالک کے درمیان درینہ تعلقات قائم ہیں اور دونوں ممالک کے درمیان تجارتی، تعلیمی، ثقافتی تعلقات کو مذید فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ سیکریٹری خارجہ نے کہا کہ پاکستان اور بنگلہ دیش کے عوام کے درمیان تعلقات کو عوامی روابط سے اور زیادہ بہتر بنایا جا سکتا ہے۔
دوسری جانب بنگلہ دیشی صحافیوں کے وفد نے بھی بنگلہ دیشی عوام کی طرف سے پاکستان کے لیے جذبہ خیرسگالی کا پیغام پہنچایا، انہوں نے اس موقع پر سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ کا پرتپاک استقبال پر تہہ دل سے شکریہ ادا کیا یاد، رہے کہ بنگلہ دیشی صحافیوں کا دس رکنی وفد پاکستان کے ایک ہفتے کے دورے پر ہے اور اسکی پاکستان میں اعلی حکام تھنک ٹینکز اور صحافیوں کے ساتھ ملاقاتیں متوقع ہیں۔

Read 53 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto